✫ RedCandy |

# 667.

När vi handlade innan så köpte jag även med mig en hårfärg. Så ska ta och färga håret senare ikväll. (: Upptäckte nämligen innan idag att mitt hår hade växt som fan sen senast jag färgade så tänka att göra det nu. Eller kanske imorgon. Eller i kväll. Humm.. Kan inte bestämma mig...

Imorgon ska jag iaf till mamma. Ska fika lite och även klappa massor på Älvan. :D Funderar på att dra med mor till Blomsterlandet med och säga att jag behöver någon ny snygg blomma till lägenheten. Så tänkte få henne att hitta något hon tycker är snyggt så köper jag den och sen när vi har kommit hem tiill henne så får hon den av mig :D Får se ifall det funkar. ^^

Aja, Vi hörs...
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback