✫ RedCandy |

# 813.

Gå aldrig till tandläkaren när du är förkyld och har hosta... Eller när deras apparater läcker vatten där dom inte ska väcka vatten... Dock fick jag hostpauser som min tandläkare kallade det och ja, jag hostade varenda gång och nu gör det redigt ont i halsen då jag hostar så hårt eller djupt eller vad man kan säga. Det kliar och jag hostar och hostar och hostar... =/
Men nu ska jag inte deppa. Behöver inte gå mer till tandläkarn nu på ett tag och det gillas :D Woohoo! Nu äre inte många dar kvar innan man åker iväg till Jönköping! *längtar!*
Nä nu blire How i met your mother och redbull. :)


emma

haha hoppas du blir frisk innan onsdag! :D

2011-11-17 / 09:54:44
BLOGG: http://newbiie.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback