✫ RedCandy |

# 774.

Dagen började redan vid halv 10 i morses. Blev hämtade av mor både jag och syrran och vi begav oss ner till Sandared för att kolla på när lillebror spelade match. Som spelades i extrem dimma får jag tillägga. =P
Efter matchen som tyvärr blev förlust för bror´s lag så begav vi oss ner till Morfar. =)
Kom ner runt 13 tiden, tog några mackor, pratade lite, gick ut i trädgården, fotade lite, pratade lite mer, fikade och sen åkte vi hemåt. Kom hem runt 6 tiden och har kollat igenom bilderna från idag och hittat några riktigt fina som jag tänkte dela med mig av senare. Då dom är inne i photoshop för att få fram det lilla extra ^^

Aja, daxs att pilla.
Bye



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback