✫ RedCandy |

# 784.

Var iväg en stund på hästmässan igår med mor. Var där nere runt halv 1 och märkte att Tobbe skulle vara där vid 1 så det var ju lite bra. Mamma ville nämligen kolla när han var i manegen. Gick runt bland allt folk och försökte komma någonstans ungefär. Man kunde gå max en meter innan det tog stopp. :P Kollade när Tobbe och Nicke lekte runt lite och sen gick vi runt lite mer, fikade och pratade med lite folk och sen tittade vi på en western människa och hans otroligt snygga quarter häst. Jag nästan dog lite.
Hade inte kamerna med mig men tog lite kort och filmade lite med mobilen. Vet inte hur filmerna blev men ja, det mäker jag när jag öppnar dom sen ^^


Var även en skitsnygg islandshäst i mangen strax efter 5. Och gud, så jävla snygg den var! Tog inga kort på den tyvärr men filmade lite när hon kom inridandes som kanske kommer upp senare. (:



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback