✫ RedCandy |

# 776.

Hey hopp...
Har varit många långa dagar på praktiken. Men det är inget som har varit ansträngande fysiskt utan det har varit psykiskt. Häromdan var jag där borta mellan 8 på morgonen till 6 på kvällen.
Var inte där idag då jag mår verkligen skit. Vill bara gömma mig under täcken och hoppas på att huvudvärken går över, har haft huvudvärk i två dar nu och ja, den går inte över och tänkte att jag behöver få vila ut så idag är jag hemma. Har sovit sen igår kväll tills  11 idag. Har även slöat i soffan och hoppas på att huvudvärken ska släppa men det gör den inte. =/.

Imorgon ska vi bara vara inne i studion hela dagen, det ska fixas lite nya prislistor och lite andra saker. Två bilder från i måndags eller tisdags när jag satt vid "chefen´s" dator och redigerade medans hon var på lunch. Båda tagna med mobilen.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback