✫ RedCandy |

# 899.

Oj oj oj säger jag bara. Har pillat med bloggen nästan hela dagen idag och den är inte ens klar.
Jag måste erkänna en sak.
Jag gillar att pilla med koder! Jag tycker det är skoj och bloggen är mitt lilla experiment. =D
Har nu totalt bytt tema. Utgår inte längre ifrån gratis temat "Fashion" som jag jämt hade innan. Utan denna gången har jag bytt till "Dusty Rose"
Dock gillade jag inte riktigt att "Dusty Rose" gick i rosa färger då jag är inte sånt stort fan av rosa. Så vidare utvecklade det temat och gjorde det lite mer mig i mina gråa färger och mitt mörk/blod röda färg. ^^
Hoppas att det funkar bra än så länge. Upptäcker du något som inte stämmer eller något som har buggat ut totalt så hör gärna av dig så ska jag kolla på´t.
 
Puss :*
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback