✫ RedCandy |

# 898.

Tja Tja, Var ett litet tag sen nu ^^

Men iaf, nu får jag tummen ur arslet och ni får ett inlägg.
Nyss vaknat då jag råkade däcka i soffan vid 3 tiden. Smart gjort! NOT!
Får se om jag kan somna ikväll men det tror jag då jag kan nog somna sittandes just nu. =P
Vart ju på Ridhuset idag igen, denna dagen blev stressande och jag känner mig rätt så nöjd över dagen tror jag.
Mockade 2 stora boxar och runt 10 - 15 spiltor under en och en halv timme. Gödselbandet krånglade ur så vi kunde inte använda det fören vid halv 10 och vi brukar använda det runt halv 8. Så vi fick göra allt annat istället för att kunna mocka men ja, det funkade ju.

Imorgon är jag fri så då måste jag ner till försäkringskassan och lämna en lapp och så måste jag ringa till Blå Stjärna eller så ringer sambon ikväll. Får se med det.
Nä nu ska ja se ifall jag kan fixa lite käk.
Vi hörs och vi syns eller?

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback