✫ RedCandy |

# 850.

Åkte ut till stallet innan idag runt 13 tiden. Satt i hagen och lyssnade på när Älvan och Oboy stog och käkade sitt lunch hö. Det var underbart att bara sitta där och lyssna på dem när dom tuggade. Tog lite kort på söta Oboy som tyckte att jag var intressant när jag satt på huk jämte trädet. (:
Älvan ville inte alls vara med på kort, så fort jag riktade kameran mot henne så gick hon iväg till en annan hö-hög.

När dom nästan hade käkat upp så gick jag in för att hämta Älvan´s grimma och hämtade in henne. Ställde henne i stallgången och tog av täckerna. Stog och gosade med henne en stund och sen började jag borsta. Efter någon timme kom syrran och jag sadlade och tränsade Älvan och sen var det bara för syrran att hoppa upp och rida iväg.
Vi drog oss iväg till padocken som var stenhård men gick iaf att skritta där inne. Rörde oss tillbaka till stallet efter 40 minuter och gjorde färdigt stallet och sen åkte vi hem. Så nu sitter jag här och luktar häst =D

Slänger upp bilderna strax då dom måste in och vända i ps lite snabbt.
Nu ska ja ner till affären med syrran.
Hörs
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback