✫ RedCandy |

# 896.

Delar med mig av två stora bilder på en liten kissekatt ^^
Älskar sista bilden, gillar att den blev så skarp även om han hade svårt att sitta still.

Kommer säkert att berätta om helgen lite senare under veckan men nu ska jag nana då jag snart däckar i soffan. Vart mycket jobbigt för huvudet i helgen,
Vi hörs!

Puss :*


Elvira

Dina bilder är verkligen super fina, blir väldigt inspirerad. Kika gärna in min fotoblogg och lämna lite synpunkter. Kram

Svar: Tack så hemskt mycket. Sånna här kommentarer får mig att bli extra glader :D Gillar starkt dina två bilder på ögonen, bra jobbat! :D
RedCandy

2012-08-09 / 21:56:36
BLOGG: http://www.pphotosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback