✫ RedCandy |

# 920.

Shit, jag är verkligen inte bra på att följa något. Jag säger att jag ska börja skriva här inne mer men vad händer? - Jo, man skriver ett eller två inlägg till och sen glömmer man av det.
Sa i början av Oktober att jag skulle lägga upp en video eller en låt rättare sagt med Headhunterz bara för att jag ville. Men vad hände med det? Jo, några videos kom faktiskt upp. glömde av det härom dagen och la då upp två på samma dag och igår glömde jag det igen och kommer säkert glömma det imorgon med så då skiter jag i det.
Alla vet redan att jag älskar hans musik och jag tycker alla bör göra det med. ^^
 
Bara för att så får ni två låtar.
 
Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished) ↓ (Den är rippad från Hard With Style episode 15)
 
Och Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) ↓
(Även denna är rippad från Hard With Style episode 15)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback