✫ RedCandy |

# 904.

Ja det vart ett tag sen nu igen. Har verkligen inte lusten och orken till att fixa klart allt med bloggen och att skriva ett eller två inlägg är inte skoj heller.
Fick iaf till två stycken grejer i vänster menyn, dem är klick bara och ser ut som bilden nedan. ^^


Åkte inte till ridhuset idag för vaknade upp med världens huvudvärk så sjukanmälnde mig och somnade om sen. Vaknade vid 10 då katterna tyckte att det var dags att gå upp så gick upp, tog med mig täcke och kudden och självklart så var huvudvärken kvar så la mig i soffan och slö kollade på tvn. Somnade en stund och Klumpen sov en stund på mig och Edd jämte mitt huvud. (:

Nu ska jag ta och fixa något att äta, börjar bli hungrig och så ska ja ta en alvedon till.
Vi hörs.
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback