✫ RedCandy |

# 909.

Har funderat fram och tillbaka angående mitt hår, mer vilken färg jag vill ha det i. Just nu är det brunt med typ lite rött i, alltså när typ solen ligger på så ser man lite röda nyanser.
Har haft det svart, rött, mörk mörk brunt och typ normal brun. Trivdes jätte bra i svart och vill ha det igen men det är så svårt att byta hårfärg sen. Hade ju svart och blekte det massor med gånger för att jag ville ha det rött igen. Fick det någorlunda ljust, färgade det ljust brunt (mestadels för var helt blond/nästan gul-vit i hårbotten och orangeat längst ner) och sen hittade jag en billig röd som jag trodde funkade men den bleknade rött så snabbt och ja det blev som det blev.
Dock har jag starka funderingar på att boka in en klipp tid hos en frisör någonstans här i stan och klippa till det en gång för alla, klippa till det på sidan igen, fixa iordning någon slags snelugg och kanske klippa av några centimeter och sen åka hem och färga det mega rött. Saknar det röda väldigt mycket. :')
 
 
Nu ska ja ta och fundera ännu mer under täcket.
Gonatt
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback