✫ RedCandy |

# 910.

All Time Low är ett band som jag ofta lyssnar på och har inte hört något från dem på ett bra tag tills typ förra veckan du jag upptäckte att dem släpper ny skiva den 9 Oktober =D
Ja, jag brukar inte sitta och stalka dem jag lyssnar på. Visst jag har sett deras status uppdateringar på fb och andra sidor men ändå. ^^

Tänkte dela med mig av två av låtarna som är med på den nysa skivan " Dont Panic!"

All Time Low - For Baltimore ↓
 
 All Time Low - Somewhere In Neverland  ↓
 
Får ju då säga att jag gillar "For Baltimore" mer än vad jag gillar "Somewhere In Neverland". Men smaken är som baken (;

Vilken gillar du mest av dessa två?


Anonym

Den längst ner

2012-09-29 / 16:07:33
BLOGG: http://ohanah.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback