✫ RedCandy |

# 933.

Var ett tag sen det blev något om mig så här kommer väl det då.
Igår vad jag och mamma hos Anna och hälsade på henne, Erik och lille söta  Vincent som igår var 1 månad gammal ^^ Dock var han inte så social utan sov nästan hela tiden. Men han är så söt ändå. :D

 
När jag kom hem sen på kvällen så fick jag huvudvärk så var att slänga i sig mat och alvedon, kollade även på Filip och Fredrik´s nya programm "Hissen" en gick jag ock la mig. Vaknade upp innan idag vid 5 imorses och hade sån huvudvärk så tog en till alvedon och försökte somna om igen men det gick minsan inte så strax efter 6 gick jag ut och gick och kom hem igen runt 9. Så nu sitter jag här i soffan med datorn iknät och mindre huvudvärk än tidigare och håller er uppdaterade.

I Helgen satt jag även och pillade på en ny bloggdesign som ni kanske har märkt. Och så sitter jag väldigt mycket och spelar The Sims 3 som ni kanske också har märkt ^^ Det är rätt kul att kunna försvinna bort en stund från sin egna vardag spela några timmar. (:




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback