✫ RedCandy |

# 130.

Åkte inte upp till Hulta idag, kände mig inte riktigt hundra. Ont i magen och skum känsla i huvvet som senare under dagen utvecklades till huvudvärk...
För ett tag sen så fick jag och Andreas var sitt Lejonkort av någon som Andreas känner. Så vi beslöt oss för att dra till Djurparken idag. 1 för att det var år och dar sen man var där. Försökte minnas när jag var där senast och kom fram till att det var en klassresa i 6:an. Med andra ord snart 8 år sen. Och 2 för att få mig att tänka på något annat än att ha ont i magen och mitt huvud. Ska förövrigt inte upp imorgon heller för att försöka få tillbaka min mobil...

Solen sken hela dagen och vi fick oss många skratt i djurparken. En viss person (nämner inga namn) Jag blev skrämd av en liten ful apa inne i aphuset. Han/Hon bestämde sig för att hoppa rätt emot mig, som tur var det en glasruta emellan oss, men ändå. Jag blev så jävla rädd så jag skrek till. Hade tydligen en man bakom mig och skrattade åt denna händelse. Men hade han stått där och tittat på den andre apan så hade han säkert också blivit rädd när en apa kommer flygandes och hoppar rätt framför än. Då hade jag kunnat skratta åt honom.

Efter någon timme så satt vi på bussen på väg in till stan och tydligen så har min mobil trillat ut från fickan och legat kvar på bussen när vi gick av. Det var min snälla söta syster som upptäckte att min telefon var borta. Hon hade tydligen ringt mig och det var inte jag som svarade utan någon annan som satt på buss nr 550. Så hon har pratat med Veolia åt mig och ska ringa dom imorgon på morgonen igen och se ifall denna person som svarade i min mobil har lämnat den till busschaffören så att jag kan få tillbaka den. Hoppas på det. Annars så blir jag ledsen.
Aja, ska sluta skriva nu för det blev ett låångt inlägg denna gången och visa er bilderna från alla djuren i Borås Djurpark. (:


Detta var den fula lilla apan som hoppade på mig, nästan... :P

Bilderna är klickbara för större format.



- Du kan inte göra självmord genom att hålla andan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback