✫ RedCandy |

# 146.

Det där med att fylla år.
Jag och min kära underbara kusin fyller 20 om lite mer än 5 veckor. Visst det kan man fira ute på krogar om man vill, men då är det inte alla som vill eller kan följa med. Så då blir det ett problem...
Som min kusin sa:
" Det ändå som är skillnaden på 19 och 20 är ju bara att man får gå på mer krogar , bolaget , blir gammal och att någon jävel har satt en siffra på hur gammal man är? "

Varför måste det vara sånt strul jämt? Kan man inte göra som när man var liten? typ när man var 8 bast eller något sånt när man bjöd sina vänner på saft och tårta och lekar? Alla var glada då.
Ne, nu ska det vara massa strul och man ska göra si och så...

Kom på en idé att man kan ha kalas med något att lätt att käka och det vanliga, kaffe och tårta på eftermiddagen och senare på kvällen så kan man kanske dra och bowla. Men det blev för dyrt och för jobbigt, alla kan/vill kanske inte vara med och bowla. Så vi bestämde att vi kör ett tradionellt kalas mitt på dan, i en lokal, med släkten och sen på kvällen så kan man göra vad fan man vill.

Ska berätta för min kära moder imorgon om det vi pratade ja och kusin så får vi se vad hon säger. Jag hade tyckt det var kul om man åkte och bowlade eller något annat skoj på kvällen iaf...
Bjuder på en bild från idag. Nu ska jag leka i ps cs5 och lyssna på System of a Down :D

Puss :*




-  Zebra är vit med svarta ränder!


Mel@

Lovar, de blir inte mindre strul när man fyller 28 ;)

Hoppas du får en kanon Födelsedag sen iaf...



Trevlig Sommar..

2010-06-16 / 09:24:04
BLOGG: http://skjutenskata.blogg.se/
tobbs

söt blogg!



Kommentera min blogg med något trevligt! :D

Den är precis ny, startade en ny behöver lite kommentarer :D



http://tobbs.blogg.se

2010-06-16 / 22:35:41
BLOGG: http://tobbs.blogg.se/
Hedvig

Vilken söt blogg du har!

Kolla gärna in min blogg oxå! Pussar och kramar <3

ps, hoppas du får en super trevlig födelsedag!

2010-06-17 / 18:03:29
BLOGG: http://alltidburman.blogg.se/
lexi

Ah jag vet. Iförsej är jag bara 14 så ah, men ändå kan det inte bara vara som förut. Man bjöd in hela klassen, man åt tårta och pratade, fick presenter, sen lekte man typ hela havet stormar elr ngt o sen var dt slut! lixom det ska alltid vara så jävla mkt... suck

-.-'

Hoppas din födelsedag blir bra iaf<3 O du, 20 år? Lixom gammal? Ne gammal är man när man är över typ 70 år!! så vänta du ett tag med att säga att du är gammal ;)

kram

2010-06-17 / 21:54:31
BLOGG: http://alexiabianca.devote.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback