✫ RedCandy |

# 150.

Har vart lite duktig idag när jag ändå har vart hemma, har gått och blivit förskyld så snorar och hostar som fan. Fast jag tror det börjar gå över men är fortfarande hängig och seg i hela kroppen. Så stannade hemma idag. Så jag tog tag i den så kallade lägenheten innan, plockade lite här och där, damsög hela lägenheten, och disken väntar...  Så vakcert det har blivit nu, jämfört med innan, det är inte helt klart men jag orkar inte mer just nu.

För övrig så har min dator blivit hur seg som helt, hänger sig lite titt som tätt och gör mig galen. Tar extremt lång tid innan en sida har laddat klart, och bara är seg.

Så nu ska jag sätta mig och titta på True Blood andra avsnittet från säsong 3. och sen ska jag tvätta. =(


- Om du biter på naglarna får du i dig mer bakterier än om du slickar rent toalettstolen.


v

sv; tack så mkt ! :)

din är asball ! :D

2010-06-21 / 23:44:15
BLOGG: http://vaaanessaaa.blogg.se/
gwendolen- med framtiden i egypten

det var duktigt gjort :)

2010-06-26 / 21:21:32
BLOGG: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback