✫ RedCandy |

# 58.

Nehe?! :O Skojjar dom med mig? :O


Det var en arg kärring idag på bussen på väg hem som satt och diskuterade med busschaffören hur illa dom behandlar oss resenärer när vi ska gå på bussen vid hållplatserna, vissa står still tills man har satt sig och vissa gasar iväg som fan och då kom denna lille tant på att hon ska ringa in till chefen och klaga och gnälla på just den busschaffören som körde om att hon var gnällig och tjurig tillbaka mot tanten.
Det var en liten rolig diskution dom hade. Tyckte jag iaf. =P



Imorses så fick jag för mig att det var idag jag skulle till ams klockan 10 så jag åkte dit, väntade på att dom skulle öppna så man kunde gå in och lyssna på det dom nu skulle babbla om. Tio över tio frågar en tjej mig som jobbar på ams om det är någon jag söker, jag svara tillbaka att det ska vara ett möte idag men dom har inte öppnat och då svara hon tillbaka att det är imorgon. Så det var bara att traska till busstorget och ta första bästa buss upp mot Hulta, kommer till busstorget och 8:an kör iväg, yess, jag hade missat bussen. Så det var bara att vänta tills nästa kom...

Iaf, nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och tvättar. Apa tråkigt, funderar på att höra av mig till någon tatueringssalong här i stan och kolla lite med dom vad dom tar för en liten grej jag har planer på.
Aja, nu måste jag ner till tvätten....

Hörs...




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback