✫ RedCandy |

# 297.

Var inne på Mediamarkt innan idag med A. Satan va mycket grejer det är där inne. Kände mig lite vilsen, allt var så stort och så kommer lilla jag där. Ta bara denna 70 tums tvn, den var stoooor, och dyr! Men snygg och vill ha den. ;)
Efter ha kommit ut från Mediamarkt och in snabbt på Jysk där vi köpte ny kudde och ett nytt täcke till A. Så åkte vi hem där vi stannade i max 20 min. A drog iväg med sin far och jag satte mig på bussen ner till Dalsjöfors för att rida. ^^ Träffade även S nya supermysigastoramegafoderhäst Laptopping.

Nu blir det sängen.
Hörs.
Puss :*


JOSEFIN GARD

vilken dryr och stor och snygg tv :D vill ha nu ;)

2010-10-04 / 14:10:43
BLOGG: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback