✫ RedCandy |

# 311.

Tralalalala, Hey hopp gummisnopp...

Ligger slängd i soffan med datorn i knät, är så slö och börjar bli jävligt trött. Denna dagen blev en lång och har vart i gång hela dagen som igår. Iväg en sväng med S först, hämtade hennes bror, körde hem honom, gick in på Hästmässan och mötte upp min mor och kollade på när Lisbeth Börjesson hade en liten föreläsning. Sen gick jag hem och drog på mig ridkläderna och begav mig ut mot stallet.

Stog och väntade på S rätt så länge så frös rätt så mycket när hon kom ridandes. Red iväg till Sofia och gick ut på deras ena åker och red lite, Gneisti var så envis med att han skulle äta hela tiden och bråkade med mig, lyssnade inte alls och ville bara äta och springa. Sofia hoppade upp på lilla Gnejjan och jag upp på hennes stora häst Zecar. Sofa galopperade lite med gnejjan och jag travade lite med Zecar, jävlar vilken skillnad det är på att rida Gneisti och på Zecar. Gick tillbaka till stallet med gnejjan för att få upp värmen i min lilla kropp... Nä, jag orkar inte mer nu, nu slänger jag mig i sängen och för att sova.

Natti...
Puss :*


frida

fin blogg, hoppas allt är bra med dig :)

2010-10-11 / 13:15:26
BLOGG: http://fridaochnatalies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback