✫ RedCandy |

# 320.

Var iväg med mor och bror idag och tittade på två söta hästar. :)
Skäcken var en av hans kompisar Och satan vad söt hon var. Denna gråa häst provred mor och jag gillade den jätte mycket, han var hur snäll som helst och ska få mamma att ta honom.


Sen åkte vi upp till Trollhättan och tittade på en brun häst. Den var lite sur av sig tyckte jag och den triggde jätte mycket. Hittade även en skäck där upp, det var en islänning och jag ville ha med den hem, men fick inte för mamma... =/ Jag har gått och blivit kär i skäckar...

Tog denna bild när vi var på väg hem.

Köp denna häst till mig! Såå jäävla söööööööt! ^^ *dör lite*

(Bild snodd från annonsen på blocket.se)


mimmi

fin blogg, och grymt härliga bilder!

2010-10-18 / 13:14:51
BLOGG: http://enballerina.beldo.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback