✫ RedCandy |

# 329.

Inatt när jag gick ner till Statiol så höll jag på att frysa ihjäl, det var kallt som fan ute och jag tog en tunn jacka... Köpte en dricka till mig och en till A, fyllde även på hans mobil och sen en kex chocklad. Tror att jag har börjat bli beroende av dom. Köper dom nästan varje dag... Dom är goa. :)
Sitter och tittar på The Secret Life of The American Teenager. Inne på mitten av säsong 2. Kanske inte den roligaste och bästa serien men den funkar att titta på.

På tal om serie, måste hämta ner nyaste avsnittet av Dexter :D :D :D
Det kom ju ut i natt, eller i morses.. 
Sen även Chuck :D :D
Och så har jag för mig att det är något mer....
Just det, Weeds. :D

Aja, hörs senare.  Ska leta avsnitt nu ;)

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback