✫ RedCandy |

# 247.

Var i stallet i eftermiddags med S. Vi försökte longera Gneisti idag. Det gick inte så bra.. Han uppfattade inte att han skulle skritta runt i en cirkel utan gick hela tiden fram till S. Slutade med att jag gick jämte ett tag för tänkte att han kanske fattar att han ska gå runt runt och åter runt, nejdå. Så jag drog på mig hjälmen och hoppade upp på han. Då gick det sådär att skritta runt. Så vi sket i att försöka longera honom så jag red runt lite med honom i padocken barbacka. Travade lite med honom också idag, han är en lat häst så det blev bara någon meter. Men mer ska det bli. :)

Så här kan det se ut om man rider barbacka med svarta ridbyxor som bokstavligen dra till sig hårstrån och har en vit/gul/ljus ljus brun häst.


Bilderna är snodda från S.



sandra kanske :D

Mohaha ja , vitrumpan =)

2010-09-10 / 23:13:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback