✫ RedCandy |

# 730.

Dagen har varit helt ok faktiskt. Fick en hel del gratulationer på facebook, hela 35 stycken av 170 vänner. Och så fick jag 3 stycken kommentarer på bloggen där det stog grattis ^^.

Var ju i knalleland i igår som sagt där vi handlade lite till mig. Fick två byxor och ett par nya skor. Skorna är mega goa att jag tycker dom är snygga, lär väl komma bild på dom snart säkert. Så det blev en liten fika med familjen både på min sida och på pojken´s sida. Dock var hans mamma och ena syster nere i Göteborg och var på Lotta på Liseberg och vi såg dom allt på tvn ;)

Nä, nu orkar jag inte vara uppe mer så drar mig till sängen... Natti

Puss :*


ROCK AND HAiR

fyller du år ?! :D grattis :*

2011-07-26 / 23:02:14
BLOGG: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback