✫ RedCandy |

# 644.

Vaknade idag runt 11. Syrran ringde och sa att hon inte kom in i tvättstugan. Så där låg jag i sängen och försökte förklara för henne samt att jag lyssnade på henne, och sen så kom hon in i tvättstugan. Vi kom fram till att det måste vara något fel på låsmekaniskem i dörren.

Gick upp och satte mig framför datorn ohc slösurfade lite. Kollade facebook, aftonbladet och även bt. Sen ringde mamma och undrade om hon kun de komma hit så jag kunde färga hennes hår, visst svarde jag och hon dök upp ca 30 min efter samtalet. Färgade hennes hår och pratade med syrran samtidigt ungefär. När jag och mamma var klara så gick vi ner till min syster och sen drog i iväg till Kappahl där dom köpte lite saker. Gick runt lite i mer affärer och sen drog jag och syrran till Mc Donald och köpte oss var sin Mc Flurry. As goa var dom som alltid ^^

Efter en stund på stan körde mamma hem oss och jag hjläpte syrran lite med en vägbeskrivning och sen drog jag hem. Så nu sitter jag här, väntar på att potatisen ska koka klart. Mage kurrar lite smått.

Ska sätta mig och kika på lite True Blood samtidigt som jag käkar hade jag tänkt mig. Ensam hemma i dag och ungefär halva dagen imorogn så det blir nog mycket slöande. Vill inte gå runt och vara sjuk längre så får väl hoppas att jag mår bättre på söndag. Aja. Mycket att läsa för er. Mohaha.. :P

Hörs...


Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback