✫ RedCandy |

# 670.

Sitter och redigerar lite bilder som togs idag. :) Åkte som sagt först till Blomsterlandet och gick runt där inne ett tag och jag tror inte mamma fattade riktigt att blomman var till henne. Tur det :P Åkte sen hem till henne och jag fixade iordning blomman då det är stenar som typ gömmer jorden. Mamma försvann iväg ett litet tag och när hon kom tillbaka så gav jag henne blomman och sa Grattis på Mors-dag. Hon blev jätteglad och började skratta och sa att jag inte behövde. ^^
Efter ett tag så gick vi ner till Älvan och Freja och klappade lite på dom. Samt filmade Älvan lite när hon käkade. Måste bara hitta någon fin låt att ha då det blåste rätt så mycket och det är det ända man hör i filmen. =/

Ska ta och fixa klart dom sista bilderna och sen sova. Upp till Lernia imorgon... =/ Hade vart gott med en ledig dag till. Men inte långt kvar nu innan jag drar till DH! :D

Puss :*



Annie Martinho

jätte fina bilder du tar :D

2011-06-12 / 17:32:24
BLOGG: http://supergirlannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback