✫ RedCandy |

# 871.

Tja Tja! :)

Var ett tag sen något inlägg kom.
Bloggen fick dig ett litet ansiktslyft häromdan. Bye bye blodröda detaljer och satt hello to underbara orange! Det är ju snart dags för Dreamhack!! :D så nu taggar vi!

Annars gör jag inget vettigt, försöker vara social utanför dator/mobil-skärmen, misslyckas lite på vardagarna men försöker iaf på helgerna. Har även fixat ner Twilight filmerna. ( twilight, new moon och eclipse.) tror ja att den heter. Ska se om ja hittar första delen av Breaking Dawn eller så väntar jag till del 2 finns ute med. Kollade på första filmen igår och andra filmen idag. Blir nog den tredjesenare idag.

Går på Lotsen nu ju. Försöker få tag i någon praktikplats just nu. För att se om jag någonsin kan jobba. Börjar bli lite tråkigt att bara vara hemma, sysslolös. Vänder på dygnet och är allmänt seg. Men snart dags för DH, så får ta och tagga inför det. ^^
Där har ni en liten uppdate.
På återseende!
Puss :*


Tea

Hej du har en grymt fin blogg! Jag undrar hur du gjorde så att den blev transparent? Ska göra om min design lite c:

2012-05-16 / 23:43:44
BLOGG: http://nafsdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback