✫ RedCandy |

# 88.

Våran så jätte trevliga granne (snarare jätte otrevliga sura gubbjävel) under oss kom upp innan och sa att jag slänger skit på deras balkong. Jag sa till honom i lugn och ro att det gör vi inte. Försökte även förklara för honom att vi har två hundar här uppe idag som har vart väldigt mycket på balkongen. Att det kan ha vart dom som kanske har råkat få ner lite till deras balkong.
Men nejdå, det är jag som har suttit och dratt ner skit på deras balkong när dom har suttit där ute. Ja var där ute en liten stund idag och satt bara i lugn och ro och njöt av solen.

Är det inte det ena så är det fan det andra.

Vill bo på ett ställe där det finns trevliga grannar och inte en jävla massa sura människor! Ska det vara så jävla svårt att hitta? Trodde att det var lugnt här, visst det är det. Men det värsta av allt är sura jävla gamla människor. Dom är alltid så jävla sura!







I give up...


ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

herregud, vilka dryga grannar! :o

2010-04-15 / 18:42:43
BLOGG: http://ingridpetersons.blogg.se/
- maren

jeg skjønte ikke noe av det der :/

2010-04-15 / 19:21:58
BLOGG: http://www.opp.blogg.no
Robert Tibell

kan säga att jag förstår dig har haft min del av grannar som har en "unik" syn på livet och vardagen och deras egna även andra folks rättigheter, och när dom har bestämt sig för en sak så är det bara så. även om man inte ens vart hemma den dagen :S

2010-04-17 / 01:47:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback