✫ RedCandy |

# 224.

Är nyss hemkommen från en underbar dag på Close To Home (på Åhaga) Har hunnit slänga av mig alla mina blöta kläder och startat tvn. Ska slänga in bilderna på datorn som blev tagna idag. Vet ej dock hur dom blev, det regnade och var mörkt och ja, folk överallt. Men några blev säkert bra. Kommer komma upp i ett senare inlägg. Är en dag fylld med äventyr imorgon med. ;)

Stog ute i regnet och kollade på Mustasch. Underbart! Tänkte inte på regnet och bara njöt. Fy fan va ballt. :D
Gick in efter några minuter och var helt blöt. Det riktigt droppade om mig när jag kom in. Gick runt och träffade lite folk, tjötade lite med dom, gick ut och kollade på Mustasch igen i regnet. Gick in och hjälpte till att stänga Incheckningen och sen gick jag runt tills klockan var efter 00. Då ställde jag mig i kö och sen vips så stog dom där och skrev på min rygg. Bättre bild kommer upp senare. ^^


Åhh, det är så mycket jag vill få ut men det orkar väl ingen läsa igenom. Så det skippar vi.

Nu ska jag slänga in bilderna från både mobilen och från kameran. Sen blir det sängen. Hörs
Puss :*




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback