✫ RedCandy |

# 128

Gooosh! Det är inte kul att tvätta. Det är rätt så jobbigt att springa mellan lägenheten och tvättstugan... Men det måste göras... Har man tur så har man någon som kan göra det åt en och ibland är Andreas så snäll och börjar iaf =P
Denna dag har annat spenderas i soffan uppe på Hulta och tittat på How i met your mother. Go serie, undra vad jag ska titta på sen. Humm... Några förslag på en bra serie? (:
Har tittat på:
How i met your mother
Scrubs
My name is Earl
The simpsons
Family Guy
Chuck
One Tree Hill


Öhm.. Det var dom jag kom på nu men det är säkert några mer serier jag har sett från säsong 1 och framåt.
Aja, ska ner till tvätten nu. Hörs sen.
Puss :*


- Den starkaste muskel i kroppen är tungan!


C:an

har du någon favoritserie? :)

själv ÄLSKAR jag one tree hill och OC! <3

2010-06-03 / 19:42:06
BLOGG: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback