✫ RedCandy |

# 139.

Hopp, klockan är för mycket för lilla mig och jag är fortfarande vaken. Andreas ligger och snarkar jämte mig. Och knör. Känns som om han ligger på mig snart. Han ligger över halva mig ungefär. Men det är rätt så mysigt. Har legat och tittat på Scrubs säsong 9, Simpsons säsong 20 och några avsnitt av säsong 21, har funderat på att sova. Är lite trött i ögonen, små seg i kroppen. Men somnar jag så har jag ett helvete att komma upp imorgon.
Var därför jag försov mig i morses. Vaknade vid kvart i elva. Håller jag mig vaken så ska jag se till att köpa massa energydricka imorgon för annars lär jag somna sittandes eller ståendes.


Ska resa mig från sängen lite, hämta något att dricka och tömma blåsan ^^
Hörs.
Puss :*

-  En myra kan lyfta 50 gånger sin egen vikt.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback