✫ RedCandy |

# 100.

Yaayy, nu har jag skrivit ihop 100 inlägg.  *intresseklubben antecknar febrilt*

Sitter ute på balkongen i alla fall och snorar som fan. Har gått och blivit sjuker. Det kliar i halsen hela tiden, näsan rinner som fan och ögonen rinner ibland. Bra start på Maj månad. Eller inte.
Iaf, igår så åkte jag med Andreas och hans far ner till Målsryd och skruvade ihop ett bord. Sen åkte vi upp till Hulta och satt där och tjötade och käkade lite god mat. Efter det så drog jag, Andreas och hans bror Manne hem till Manne och satt där och drack lite öl och spelade lite.

Idag har ja inte orkat göra så mycket, har så jävla ont i armarna, tror jag har sovit på dom i natt för jag orkar knappt lyfta min egna dator och den väger minsan inte mycket. Har besökt Maxi och handlat och lagat mat. God mat. :)

Ne, nu till något helt annat, körde en liten frågestund och det kom inte in så många frågor men några iaf och det är alltid kul med frågor. (:
Alla er som skrev en liten fråga till mig kommer att få en liten söter kaka. ^^

Sara :
Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år? :)
- Om 10 år, jadu, det var en bra fråga. Då är jag nästan 30. Jag jobbar på och sliter och jobbar och sliter. Har säkert något barn och hund villa och volvo?
Seriöst, jag har ingen aning.

Merisha :
fin blogg;) vad gör du då?
- Tack så mycket. ^^
Just nu sitter jag ute på balkongen och njuter av solen.

Anonym :
vilken är din favoritblogg?
- Favoritblogg. Humm.. Min? ;)

Josefin :
Om du fick veta att du skulle dö och att du bara fick göra tre saker innan du dog, vilka tre saker skulle du göra?
- Svår fråga... Om jag hade fått veta på att jag skulle dö, då hade jag spenderat tiden med min familj och nära och kära tills jag hade kollapsat.

Linn :
Snyyygt design! :D
Har lest "Fight Club", og stiller et spørsmål derifra; hvis du kunne vært Guds værste fiende eller ingenting, hva ville du vært?
- Tack så jätte mycket. ^^
Oj. jadu... Gud kanske?

Anonym :
fin blogg!
hm en fråga typ.. : hur länge har du och din pojkvän bott ihop? :D
- Tack så mycket. Vi har bott ihop i 2 år ungefär. :)

E och S pung frågar :
Hur stor är din pungghh ??
- Den är skit stor och väldigt sexig. ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback