✫ RedCandy |

# 355.

Igår så red både Jag, Hugo, Hobbe och Sofia på Gneisti. Fast inte samtidigt. Tror inte det hade gått och om det väl hade funkat så tror jag inte att Gneisti hade gillat det.
Hugo kom ut till stallet igår när vi höll på och sadla och frågade om han fick rida och för mig så fick han det man var bara tvungen att kolla med deras mamma först. Och det fick han. Så vi gjorde oss iordning och gick ner mot padocken. Hugo tyckte det var läskigt i början men sen efter några varv så var det inte så farligt. Hobbe red på lilla söta Ocka och Sofia red på stora (rodeo) hästen Lappen. Han stegrade med henne en gång och då fick hon en smäll rätt över näsan. Så den var lite svullen när vi kom tillbaka till stallet. Sofia red även som sagt på Gneisti, dom galopperade. Jag skulle gjort det men det var så hårt i padocken så jag ville inte riktigt men sofia är modigast och hoppade upp och satte fart. =P

Nu så måste jag göra mig iordning, S åker från jobbet nu och är här om 10 min. Jag har bara fått på mig ridbyxorna, har lite kvar att dra på mig. Vi hörs senare. (:

Puss :*


emmis

Så söt bild:)

2010-11-20 / 10:58:45
BLOGG: http://varnamoryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback