✫ RedCandy |

# 303.

Orkade inte göra något igår när jag kom hem efter vart i stallet, var så trött i hela kroppen.

Gårdagen började med ett besök på MiROi vid 9, sen efter det så gick jag bort till Viskastrand och hälsade på min lärare jag hade i 3:an. Vi satt och pratar lite och jag fick lite information om vad jag kunde göra. Det var roligt att hälsa på och fundera på att göra det snart igen. :P
När jag gick därifrån så ringde jag mor min och hon sa att hon var på väg till Knalleland så jag drog dit, vi gick runt lite inne på Eko-hallen och tittade på ridkläder, men det fanns inget intressant där så vi drog upp till Hööks i Viared istället.
Efter det körde hon hem mig och jag var hemma nästan 2 timmar innan jag åkte ut till Gneisti och red. S och Hobbe var mina två ridlärare då och vi försökte få gnejjan att hoppa över ett jätte litet hinder men det kände inte han för utan gick bara rätt igenom.

S var fotograf när jag red. :)
Efter jag hade ridit så gick jag bort till stallet och S och Hobbe gick upp till dom, när jag var klar sen gick jag upp till S och häslade på hennes häst, Laptopping, även kallad Läderlappen. :D


Emmie

vilka fina hästar !! :))

vem är james sullivan ?

2010-10-06 / 17:16:09
BLOGG: http://eemmmmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback