✫ RedCandy |

# 592.

Har suttit nu ett litet tag här hemma med ingen musik, inget ljud på tvn. Bara för att dom som bor över oss har tydligen disco eller något där uppe. Musik på hög volym och dunsar lite då och då i golvet. Taket då för min del. Har kommit fram till med att det är dansbands musik som spelas. Men kan inte höra exakt vad det är för något. Undra om det är så grannen under oss hör när ja har på musik rätt så högt?...
Hahaha nu spelas denna låten där uppe! Eller jag tror det iaf, för det låter så. =P


maddebieber.tk [bieberstyle&Fashionstyle]

gud vad fin blogg du har!

kika gärna in på min också, jag skriver om lite allt möjligt, allt från justin bieber,mode och mitt liv såklart! släng gärna in en kommentar också :)



-kram!



ps. jag brukar kolla din bloggvarje dag och den är bra! kram!

2011-04-28 / 14:52:02
BLOGG: http://maddebieber.tk
Adine

Heheh, vilka roliga grannar :P Gillar du dansband då?

Svar: Visst är hon :D

2011-04-28 / 15:47:14
BLOGG: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback