✫ RedCandy |

# 433.

Då jag sällan har något intressant att skriva så har jag snott en liten lista där man ska göra 10 saker. Och tänkte börja med det. So, here we go.

Dag 1 - Om mig

Så, vem är då Jag. Bor i en 2:a i Borås tillsammans med sin pojkvän Andreas. Har bott en bit utanför Borås fram tills jag var 16, då jag flyttade in till Borås, in till min syster gamla lägenhet. A flyttade snabbt in med mig. Efter nästan 1 ½ år så flyttade vi till en större lägenhet. Har bott i denna lägenhet sen 1:a Augusti 2008.

Anyway, är en sprallig lite blyg sak som rätt så ofta kan känna sig lite borttappad i denna stora värld. Är arbetslös för tillfället. Rätt svårt att förklara vem jag är. =P

Gillar att kolla på mycket serier, Ska finnas något inlägg där jag har skrivit en lista på vilka serier jag har tittat på. Kan iaf säga att jag har kollat på One Tree Hill 2 gånger och även dom nyaste avsnittet ser jag på när dom är ute.
Det gäller även serien Chuck, är just nu inne på andra gången jag ser den med. (Btw, har precis kollat klart på säsong 2. ^^ ) 
Serien jag har sett.

Weeds
Sex and the city
True Blood
How i met your mother
Scrubs -
(2 eller 3 gånger)
My name is Earl
The simpsons
Family Guy
Chuck -
(inne på 2:a gången nu)
One Tree Hill -
(sett 2 gånger)
NCIS
Dexter -
(Funderar på att titta igen)
Man vs Wild
Desperate Housewives
Cougar Town
Kyle XY



Aja, är det något du undrar så tveka inte att klicka på "Fråga mig" - knappen som du hittar under alla inlägg.
Nu ska jag ta och sova någon timme. Natti natti..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback