✫ RedCandy |

# 692.

Då har man kommit hem efter en trevlig stund ute hos mamma. Pratade med syrran och ja, det var hon som fick mig att följa med ut. =P Orkade nämligen inte göra något alls idag utan ville bara sitta hemma och skriva på mitt projektarbete så det kan bli klart någongång och även redigera klart bilderna från Dreamhack och även sätta mig med de nya uppgifterna.
Men kände inte så kul att bara sitta hemma på midsommar så drog med ut en stund och käkade lite mat och jordgubbar. Och nu sitter jag är igen, försöker skriva, redigerar bilder och kollar på ännu mera bilder från DH.

Aja, får väl ta och göra någon nytta. Hörs...
Puss :*


Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 / 04:52:40
BLOGG: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback