✫ RedCandy |

# 376.

Ligger i soffan kollar på filmen The Ringer som går på tvn, Underbar film med Johnny Knoxville. Ska ta och värma lite Glögg i reklamen. Ska ta och käka några pepparkakor med ^^

Har inte lika ont i halsen nu som jag hade imorses men har fortfarande ont. =/
Snackade med S innan och fick veta på att hon red på lilla Gnejjan idag när inte jag åkte ut. Och han hade vart jätte snäll mot henne. Förra gången så vägrade han att gå och bara bråkade med henne. =P Men det hade gått betydligt mycket bättre idag. Hon sa även att jag kan få vara hemma imorgon med om jag vill och vila upp mig. Känner mig lite krasslig, men det får fan gå över snart och så får det jätte gärna bli lite varmare ute så jag kan få rida igen på sötbollen ^^

Nu vart det reklam, nu ska det värmas Glögg, hörs

Puss :*


Sofia

Fin blogg ,söt häst :D

2010-12-03 / 14:57:35
BLOGG: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback