✫ RedCandy |

# 377.

Dagen började med ett besök på Vårdcentralen, tog blodprov och ett halsprov. Fick sen sitta och vänta i nästan en timme på att få svar. Fick reda på att jag har inte streptokocker utan en liten krafig förkylning som bara har satt sig i halsen.
Så det blev inget stall för mig idag. =/ Har inte träffat Gneisti sen i tisdags. =(
S är världens underbaraste person just nu iaf. Hon har fixat åt han ända sen i onsdags medans jag har gått runt här hemma saknat både Gnejjan och S. Har prata med henne och allt går bara bra, så jag behöver ju inte vara orolig för honom... Dock är hon alltid underbar =)
S

Nu ska jag ta och lägga mig under mitt täcke och gosa ner mig i soffan och titta på första säsongen av One Tree Hill och käka massa halstabletter och dricka massor så att jag kan bli frisk någongång.

Puss :*


Frida

cool blogg! :D

2010-12-04 / 16:49:27
BLOGG: http://kanzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback