✫ RedCandy |

# 378.

Jag börjar tröttna på det här nu med att var sjuk... Har inte lika ont i halsen iaf, men har börjat hosta som fan och hostar loss massa jävla slem i halsen hela tiden och snorar som fan. Vet inte om jag fortfarande har feber men det hade ja iaf i natt. Kunde inte somna så var uppe till halv 8 och tittade på One Tree Hill. Och nu har jag precis käkat lite Taco´s och kollar på One Tree Hill. ^^
En bra serie och var längesen jag såg första säsongen så har börjat titta om. Hämtade ner senaste avsnittet från säsong 8 med, men har tänkt att kolla igenom hela serien eller fram till säsong 7 kanske, kommer ju ihåg rätt så mycket från säsong 8. Nä, nu ska jag luta mig tillbaka, dricka kall hallonsoda och mysa ner mig under mitt täcke och kolla på One Tree Hill.

Vi hörs sen kanske...


Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback