✫ RedCandy |

# 26.

Har två avsnitt kvar på säsong 3...  Jag började kolla på säsong 3 i måndag´s tror jag det var eller så kanske det var tisdag´s. Skitsamma... =P Jag har blivit en liten One Tree Hill nörd...

Aja, det är lördag idag, och vad har lilla jag gjort. Ingenting, eller jo, kollat på One Tree Hill hela dan... Funderat på att åka till Bead Place någon dag i veckan och köpa med grejer så jag kan göra ett till armband. :) Fundera på att göra ett där det står Andreas på och kanske köpa något hjärta eller något sånt... Har du förslag på vad man kan göra så tveka inte att säga dom. :P Jag är öppen för förslag...



Yaay, jag ska ner och våldta E och S nu :D Tralalal :D Det ska bli skoj och jävligt skönt ;)

Puss och smek ;*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback