✫ RedCandy |

# 4.

Oj, vilken morgon. Vaknade och stressade ut till bussen. Åkte upp till Hulta och när jag kliver av bussen märker jag att mina nycklar är inte där dom ska vara. Ringer Andreas för att kolla vart han är. Visar sig att han är på väg till jobbet. Jag ringer upp till lägenheten på Hulta och M svarar och jag säger som det är och frågar om hon kan gå ut me hundarna. Jag åker ner till stan igen för att sen kunna åka vidare hemåt.
Går bort till Bobutiken och frågar om dom kan hjälpa mig och det kunde dom. Går bort till huset och väntar på att fastighetsskötaren ska komma, hans bil stod utanför huset men han var inte där. Kommer in genom porten och tänker att han kanske är vid lägenheten, kommer bort till hissen när dörren öppnats och ut kliver fastighetsskötare och frågar om det är jag som behöver hjälp med att komma in i en lägenhet.
Han och jag åker upp till lägenheten, han låser upp och jag kliver in samtidigt som jag säger "Tack så jättemycket" och jag hittar mina nycklar hängandes på kroken.
Ringde upp tilll M igen ohc kollade om det var någon idé om att jag skulle komma upp och hon tyckte inte det för det tar mikg nästan 30 - 40 min att komma dit och så var A redan på väg hem.

Så nu sitter jag här hemma, med musik på i högtalarna, skit på tvn och funderar på jag ska hitta på något vettigare...
Vi höres.

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback