✫ RedCandy |

Vilka är dessa?

Jo det ska jag ta och berätta för er ^^
Dessa personer är dem jag bryr mig om mest. Självklart även min syster och hennes pojkvänn, men hade ingen bild på dem två så dem fick inte vara med i denna fina ihopklistrade bild.
Inger är min mor för dem som inte visste det. Hon ställer upp i vårt och torrt och henne kommer jag aldrig sluta älska.
Peter är mamma´s sambo sen 4 eller 5 år tillbaka. Peter är jättetrevlig och en underbar person. Han är bäst på att laga mat (; Hahah. ^^
Johan är min lillebror. Han är bäst ingen protest! ;P Johan gillar fotboll och spelar för Sandareds IF och önskar en dag att spela säkert för någon stor klubb utomlands. ^^ Kan inte komma på något att skriva direkt om honom då han är bäst.
Andreas är min pojkvän/sambo sen många år tillbaka. Sen augusti 2008 flyttade vi ihop. Så vi har hållt i hop ett bra tag och mer ska det förhoppningsvis bli. (:
Anna är min halvsyster, vi har samma mamma men inte samma pappa. Ehm. Vi bodde grannar ett tag men sen flyttade hon ihop med sin pojkvän Erik i värnamo. Så nu bor dem där i i december i år kommer ett litet tillskott till deras familj. ^^
 
 
 
Bryr mig även om mina vänner men kanske inte på samma sätt som mina familj och det hoppas jag ni förstår ^^



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback