✫ RedCandy |

# 183.

Igår så var vi på kusin´s kalas. Käkade lite och tjötade med släkten. Kommer att träffa dom på lördag med då det är daxs för mitt kalas. =D Kusin fick blommor av oss, som vanligt men vi kunde inte komma på något annat...

Idag så var jag borta på MiROi igen. Tog två bilder när jag stog utanför och drack cola och fördrev tiden :P



Jag gillar att jag har sån bra kamera på min mobil nu. ^^


- I den senaste filmen om King Kong så gjorde man hans vrål genom att lägga ihop ett lejons och en tigers vrål och sedan spela upp det baklänges.


Linda - En Vimsig Mamma

Kanon fina bilder!! vad är det för mobil du har??

kram

2010-07-28 / 10:12:57
BLOGG: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback