✫ RedCandy |

# 140.

Sitter med en fin liten papperstuss i vänstranäsborren. Fick ett liknande rött nigarafall genom näsborren nyss och då var det bara att springa in till toan och snyta ut skiten och sen trycka upp papper. Har blodsmak i käften och i halsen. Inte det goaste...

Ja, Jag är fortfarande vaken, det är bra. Kommer komma upp till Hulta i tid idag :P Dock vet jag inte när jag ska dra upp än men jag tror ja tar kvart i 8 bussen.
Tyckte synd om andreas i morses med. Stackarn. Han skulle bli upphämtad här vid kvart över 6, när klockan är 20 över 6 så ringer han mig och ber om två telefonnr till dom som ska köra ner till jobbet och visar sig då att dom hade sagt fel tid till han igår. Så just nu så sitter han på bussen på väg ner till jobbet, han är framme om en timme... Fy fan.
Han har nytt jobb förövrigt om någon är intresserad... Jobbar numera i Skene för något Bemaningsföretag.

Ne, men om man ska fixa iordning sig, packa ner datorn och ta det lite lugnt innan jag ska åka så jag slipper få ont igen. Smärtan är över, det är bra. Dock kommer den tillbaka ibland..

Puss :*


- En snigel kan sova i 3 år.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback