✫ RedCandy |

# 63.

Igår så var det fotbollsturnering på schemat, mor kom och hämtade mig och så drog vi upp till Sjöbo och kollade på när bror spelade. Det gick inte så bra för dom men dom hade säkert kul.
Sen så åkte vi hem till dom och fikade lite, hjälpte dom med deras lilla datorn och klappade deras söta katt Tess och jag fotade henne massor med för hon är sååå söt. (: Sen så åkte vi och handlade och sen blev jag avdumpad hemma, lagade mat och sen tog det lugnt innan jag hoppade in i duschen och sen begav mig ner till staden. För att sen bli upp hämtad får att åka hem hämta en kortlek och sen till S-puunngh för en liten dålig planerad inflyttningsfest. Efter några timmar så begav jag och E-puunnggh till donken och käkade. Efter det drog jag mig tillbaka till Trandared för att sitta och dricka öl och rom hos manne. Vi spelade massa Wii spel med. Det var trevligt.  (:









Lina

Fina bilder :)

2010-03-15 / 20:48:11
BLOGG: http://lina.bubbleroom.se/
ebba

Gud vad fin blogg! Fina foton också.

2010-03-17 / 20:22:57
BLOGG: http://irgendwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback