✫ RedCandy |

# 351.

Oj oj oj.. Har inte skrivit på några dar nu. känns det som iaf.
Igår så red jag på S´s häst LäderLappen. Travade lite och sen blev han en jävla rodeohäst och hoppade runt och hade sig med lilla mig på ryggen. Mitt hjärta satt fan nästan så att jag kunde spotta ut det. Satan va rädd jag blev och hoppade av när jag fick stopp på honom. Hela ja stog och skakade då. Shiiieeeetttt. Tog och longerade honom lite då för tänkte att han kanske ville hålla på så ett tag till men det ville han inte. Så vi drog tillbaka till stallet.

Idag var det en viktigt dag. =D
Gneisti har flyttat!
Han har kommit upp till samma stall som Lappen och Ocka. Känns rätt gött nu när man slipper stå ensam i stallet, ingen att prata med. Och så slipper man lilla djälvulsAmanda hästen. Eller man kan inte kalla henne så, hon är så jävla söter men hon är lite svårer att fånga. Kommer komma upp massa bilder (sen) på honom när vi släppte ihop honom med Lappen, Nisse och Yaght.
Vi red ut med Sofia idag med, fast det började regna så vi vände igen och red hemåt. Trodde att Gneisti skulle gå åt hans gamla stall men det var inga problem alls. Han gick så snällt åt höger mot det nya stallet. (=

Nä, nu är det snart daxs för mat så hörs sen. Slänger upp bilderna senare ikväll eller imorgon. Vill ha lite kort från S med....

Hörs.
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback