✫ RedCandy |

# 365.

Det ser lite tråkigt ut när det bara är massa text att läsa igenom och ingen fin bild till det. =/

Red ut idag med S och Hobbe, gick jätte bra. Red i massa snö och travade och till och med körde en galopp in snön och jag tror att Gneisit gillade det, för öronen var framåt hela tiden under galoppen och sen efteråt hela vägen hem. Så söt han är, öronen framåt och hela hans pannlugg står åt alla håll och kanter. ^^

När vi närmade oss stallet så började Ocka trava och Hobbe fick inte stopp på henne. Dom travade förbi S och sen satte Ocka av i galopp och vi skrek till Hobbe att dra i en tygel bara så att hon svängde åt ena sidan men nejdå, helt plötsligt så stannade Ocka och Hobbe flög av. Jag och S skyndade oss fram för att kolla så att allt gick bra, men då ville han inte prata med oss utan bara gick iväg. Fick tillslut stopp på honom och S började prata med honom medans jag satt och förstökte få Gneisti att stå still. Men han ville nog hem till stallet och käka så han ville inte stå still. Kom iväg efter ett tag iaf och satan vad jag frös. Satt och skakade på hans rygg och han stannade upp och tittade på min fot och undrade säkert vad jag höll på med.. =P


Nä, nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon för att släppa upp S jobbarkompis hästar. ^^ En nordsvenks. *dregglar* Satan va fin han var. Ska försöka få kort på honom imorgon. ^^ Sen var det en unghäst med och en jäääääääättte liten söt minishettis skäck. ^^ Han gick väl till låren på mig kanske. Skit söt och liten..

Nä, Gonatt.

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback