✫ RedCandy |

# 313.

Var ute och klappade och gosade lite med Gneisti idag. Ledde honom med Hobbe på ryggen i padocken med repgrimma. Fick han har snurra runt när jag tryckte lite lätt på hans rumpa med. :) Men måste träna på att han ska backa när jag trycker honom på bogen...
En lite små suddig bild när han står och käkar på sitt hö.

Himlen var jävligt snygg när jag gick bort mot S. Men synd bara att jag inte hade med mig kameran, hade säker kunnat få en snyggare bild.

Båda bilderna är tagna med mobilen. Nu ska jag kolla på Weeds ochg sen sooooova, ska upp tidigt imorgon för att åka bort till Lappen, han ska få nya skor imorgon. ^^

Hörs.
Puss på söt. :*

Kommer att slänga upp bilderna från Hästmässan snart. ^^



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback