✫ RedCandy |

# 257.

( Kommer nog bli längt inlägg... )

I går så var jag på möte borta på MiROi. Satt där och pratade med min handläggare och vi gick igenom mitt cv igen för har lagt till grejer och ändrat lite så sen senast. Under mötet så ringer dom från Söder och frågar ifall jag kunde jobba som idag. Och det kunde ja. Sen drog jag hem, och tog det lungt en liten stund och sen var det att dra på sig ridkläderna och dra bort till påållarna :)

( Smutsig spegel, jo jag vet.. -.- )
Så vi red ut idag med S kompis och hennes söta stooooora häst. Som jag sen red på en liten bit, och det var en jävligt stor skillnad mellan honom och Gneisti. Långa steg och mycket smalare än Gneisti. S och Gnäjjan längst fram. :)



Han är sååååå gosig ^^

Sen efter vi hade vart i stallet så kom vi på den bästa idén jag och S. Vi ska hjälpa varandra att komma upp på morgonen så vi inte missar jobben, så jag skulle sova över hos henne och det gjorde jag minsan :) Vi käkade kladdkaka och massa grädde och tittade på tvn, sen somnade vi. Haha. :P
Klockan ringde 5 imorses och sen dess har jag varit uppe och suttit i en bil först bort till Jönköping för att jobba fram till 4 och sen hem och nu sitter jag här, har inte ens tagit av mig arbetskläderna än.. :/ Men ska dra på mig andra kläder och dra ner till maxi och se om jag kan hitta något gott.

Vi hörs senare.
Puss :*


Josefin Bellini

Tack så jättemycket för gratulationen <3

2010-09-16 / 22:59:30
BLOGG: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback